جهالت استاد دانشگاه مهدیزاد کابلی (اسلام ستیز)

by اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۴ 0 نظرات


در یک گروهی بیخدایی که توسط روشنفکران افغانی هم اداره می شد رفتم
یه مطلب در مورد کشفی که آقای موریس بوکای کرده گذاشتم
کشف ایشون همانطور که در پست های قبل ذکر شده، این هست که فرعون در دریا غرق شده بوده
و اینو از نمکی که در حلق جسد فرعون بوده فهمید
سند هاش و مصاحبه هاش در یوتوب هست
همینطور کتابی نوشته آقای بوکای با نام تورات، انجیل، قرآن و علم که در اون کاملا شرح داده این کشف و دیگر کشفیاتش را و با منبع هم هست
کسایی که شک دارن میتونن اون کتاب و بخرن و دنبال کنن منابعی رو که آقای بوکای در مورد اون کشف اش آورده
یه آقایی با نام مهدیزاد کابلی میخاست این کشف و با این استدلال که آقای بوکای پول گرفته از اعراب رد کنه
توجیهی که ارائه میدادن این بود که دکتر فیصل و خانم سادات بوده و به همین جهت اونا بهش پول دادن تا این دروغ و بگه!!!
منم گفتم خب برای اینکه ادعاتون و ثابت کنید آیا سند و شاهدی دارید که ثابت کنه آقای بوکای، بر طبق ادعاتون پول گرفته از اعراب؟
ایشون گفت همین که دکتر اعراب بوده "برای ما" کافیه!!!
گفتم خب این چه ربطی داره؟ اولا هر کسی حق داره دکترش و خودش انتخاب کنه. دوما این آقا مسیحی بوده و کاملا مخالف اسلام و اعتقادش مثل شما بیخدا ها بوده و میگفته قرآن دست نوشته ی انسان هست
بعدشم ایشون به سبب علاقه شون . خودشون شخصا دست به این کار زدن، ایشون هم کشیش بودن هم دکتر و هم زیست شناس
گفتم شما برای اثبات اینکه آقای بوکای پول گرفته، حتما باید سند و شاهد ارائه بدید
پرسید آقای بوکای دکتر بوده یا نه؟
گفتم بله البته که بوده
پرسید پول میگرفته یا مفتی کار میکرده؟
گفتم البته که پول میگرفته. هر دکتری در قبال کاری که برای مریض اش میکنه پول میگیره
این استاد دانشگاه اومد چیکار کرد؟ اومد اون تیکه ی حرف منو که گفتم " البته که پول میگرفته" برداشت و هی کپی پیست میکرد و می گفت اینم سند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میخوام بگم به شما
ببینید تعصب چیکار میکنه با آدم؟ ببینید چطوری حرف توی دهن من گذاشت؟ اون قسمتی از جمله را که به نفع خودش بود میگیرهف و ادامه ی جمله رو نمیشنوه!!!
منظور من مشخص هست
من گفتم پول دکتری شو میگیره. نه اینکه گفته باشم بهش پول دادن تا اون کشف و بکنه!!!
ایشون برداشت کرده که من گفتم که پول اون کشف و گرفته!
بفرض که من این و هم بگم، مگه من سندم؟ مگه من شاهد بودم؟
این بحث و اگر در دادگاه مطرح کنیم و بزاریم در مقابل قانون
رد و مردود هست
این آقای مهدیزاد کابلی و دوستان شون
یه ادعایی دارن برای رد کشف آقای بوکای
میگن پول گرفته تا اینو بگه
آیا میتونن این فرض شونو اثبات کنن؟
مدرکی دارن؟سندی؟شاهدی؟و...؟
دادگاه و قانون و عقل سلیم حکم میکنه که باید برای این ادعاشون و اثبات اون مدرک ارائه بدن
در غیر اینصورت ادعاشون برای خودشون، و مردود هست
شما دارین اتهام رشوه میزنی به یه فردی، بدون مدرک!
اصلا کسی به حرف شما توجهی نمیکنه و همه بهتون میخندن
الان من به همین آقای مهدیزاد کابلی میگم  که از ایران پول میگیره که فلان کار و انجام بده
خب آقای کابلی آیا این حرف چیزی و اثبات میکنه؟
من به این دلیل این ادعا رو دارم که میگم شما 20 سال در ایران بودی و مستشار ایرانی ها شدی!
این شد دلیل؟
ببینید تو رو خدا که جهالت و تعصب چقدر کورشون کرده؟ چه بلایی حتی سر استادهای دانشگاه شون آورده؟
متاسفم برای جهالت تون آقای مهدیزاد کابلی، استاد دانشگاه

I_AM_MOAMEN

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

Pages

Video of the day

Pages - Menu

Menu - Pages

Flickr Images

Your Ad Spot

Pages

Top Social Icons

sigma-2

???????

Popular Posts